Anotace |
Zapomeňte na shon a odpočiňte si v krásných maďarských lázních
Sarvár. Město samo oplývá historií a pohostinností, a právě v
období před Vánocemi nabízí klid a relaxaci. Užijte si příjemné
chvíle v moderních lázních, které nabízejí termální koupele i
wellness procedury. Rekreační část termálních lázní je oddělená od
té terapeutické a sarvárská termální sůl obsažená ve zdejší vodě
pomáhá při léčbě kožních onemocnění a poruchách pohybového aparátu.
Cestou zpět navštívíme Vídeň a nasajeme adventní atmosféru na
vánočních trzích, které patří dlouhodobě k těm nejkrásnějším v
Evropě. |
Program zájezdu |
1. den zájezdu
Odjezd z Prahy v cca 05:30 hod. a dále dle míst nástupů do
Maďarska. Kolem poledne příjezd do SARVÁRU.
Ubytování v hotelu hned vedle hlavního vchodu do lázeňského areálu.
Odpoledne relaxace a odpočinek v lázních, které se
řadí mezi nejlepší termální lázně Maďarska.
2. den zájezdu
Odpočinek v termálních lázních Sarvár.
Celodenní odpočinek v termálních lázních SARVÁR.
Pro zájemce je připravena procházka do centra
Sarváru. Hlavní dominantou města je hrad
Nádasdy, chráněný památkový objekt, pojmenovaný po
vynikajícím maďarském státníkovi. Zájemci mohou i v zimním období
navštívit místní Arboretum, které se rozprostírá na ploše 16 ha a
pyšní se několik stovek let dlouhou historií. V centru města
najdeme jak restaurace a obchody tak několik památek jako např.
kostel sv. Marka nebo sv. Ladislava a radnici na Kossuthově
náměstí.
3. den zájezdu
Vídeň a vánoční trhy.
Po snídani odjezd do VÍDNĚ. Vánoční trhy ve Vídni
jsou klasika, která neomrzí. Jedinečná kulisa historického města a
překrásná světelná výzdoba dělají z procházky mezi stánky mimořádný
zážitek. Koupíte tu vánoční ozdoby všech druhů, hračky a spoustu
dalších výrobků od rakouských řemeslníků. Návštěvu rakouské
metropole zahájíme pěším okruhem po slavné
Ringstrasse - majestátní budova Opery, náměstí
Hoher Markt - nejstarší náměstí ve Vídni, monumentální Dóm
sv. Štěpána, Stará Radnice, procházka po Augustinerstrasse
se souborem náměstí a paláců, Vídeňský vánoční trh
před Novou radnicí - individuální volno, vánoční atmosféra s
punčem, cukrovím, pečenými kaštany a jablky. V pozdních odpoledních
hod. odjezd do ČR. |
Cena zahrnuje |
- dopravu lux. klim. busem (v případě svozu z
nástupních míst k hlavnímu autobusu využívá CK i svozová auta nebo
prostředky hromadné dopravy),
- 2x ubytování v hotelu*** - 2lůžk.pokoje s příslušenstvím,
- 2x polopenzi,
- hotelové wellness,
- průvodce CK
|
Cena nezahrnuje |
- vstupné vč. termal. lázní, pobyt. taxu, fakult. služby a vše
ostatní, co není uvedeno v odstavci "Cena zahrnuje"
|
Fakultativní příplatek |
- 1lůžk. pokoj nebo 3lůžkový pokoj na vyžádání v CK,
- komplex. pojištění vč. storna zájezdu 150 Kč
|
Nástupní místa |
06.12. - 08.12. Odjezd A
|
Podnadpis |
A NÁVŠTĚVA VÁNOČNÍCH TRHŮ VE VÍDNI |
Podnadpis2 |
TERMÁLNÍ LÁZNĚ ADVENT 2025, MAĎARSKO ADVENT |
Typ ubytování (např. Hotel ***, Stan ...) |
hotel |
Ikony pro web |
tip |
Doprava |
Doprava je zajištěna dálkovým klim. autobusem. V autobuse Vám budou
určena místa dle předem připraveného zasedacího pořádku, který
sestavuje cestovní kancelář v závislosti na datu zakoupení. |
Ubytování a stravování |
UBYTOVÁNÍ
2x ubytování v hotelu*** - 2lůžkové pokoje s příslušenstvím,
1lůžkové pokoje jsou pouze na vyžádání za příplatek 1500 Kč,
3lůžkový pokoj na vyžádání - sleva pro třetí osobu na pokoji 500
Kč.
STRAVOVÁNÍ
2x polopenze. Ostatní strava je řešena z vlastních zdrojů a
prostředků. |
Cestovní dokumenty, vízum, očkování, pojištění |
CESTOVNÍ DOKUMENTY
Na cestu nezapomeňte platný cestovní doklad. I když jsme od 1. 5.
2004 členy EU a pro cesty na území EU stačí občanský průkaz (jen
tzv. karta, od 1. 1. 2006 jen se čtecí zónou), doporučujeme všem
vzít s sebou raději platný cestovní pas. CK nemůže přebírat
odpovědnost za úspěšné odbavení svých klientů při přejezdech.
Prosím, nezapomeňte, že vaše cestovní pasy musí být platné ještě
alespoň půl roku po návratu z dovolené. Dle vyjádření MV ČR je
občanský průkaz cestovním dokladem pouze pro držitele dokladu.
Každý účastník zájezdu je osobně odpovědný za dodržování pasových,
celních, zdravotních a dalších předpisů země, do níž cestuje. CK
nepřebírá odpovědnost za vízové povinnosti cizích státních
příslušníků do navštívených zemí. Prosím mějte u sebe několik kopií
cestovního dokladu, popřípadě i v elektronické podobě (např.
uložené v emailové poště). Tyto kopie mohou usnadnit řešení mnoha
situací.
CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ (ZA PŘÍPLATEK)
Každý účastník zájezdu je povinen vycestovat do zahraničí s
cestovním pojištěním.
Cestovní kancelář REDOK TRAVEL má uzavřenou pojistnou
smlouvu č. 1360500204 s pojišťovnou UNIQA a.s.
Pojištění není limitováno věkem účastníka. Pokud jste si
prostřednictvím CK zakoupili komplexní pojištění (nebo je již
zahrnuto v ceně zájezdu), jste pojištěni v následujícím
rozsahu:
Pojištění léčebných výloh v zahraničí 7 000 000 Kč
Úrazové pojištění - trvalé následky úrazu 600 000 Kč
Úrazové pojištění - smrt následkem úrazu 300 000 Kč
Úrazové pojištění, nemocniční odškodné (hosp.+nemoc) 600 Kč/den
Pojištění odpovědnosti za škodu na zdraví a věci 3. osoby 5 000 000
Kč
Pojištění zavazadel 20 000 Kč/ks (max. 40 000 Kč)
Pojištění storna zájezdu 15 000 Kč (spoluúčast klienta 20%)
Při pojistné události v zahraničí je třeba kontaktovat asistenční
službu v Praze - tel: +420 296 333 696, kde oznámíte, k jaké
pojistné události došlo a asistenční služba Vám poradí, jak dále
postupovat. Nezapomeňte s sebou Evropský průkaz zdravotního
pojištění (karta zdravotního pojištění v ČR). Smluvní vztah vzniká
mezi klientem a pojišťovnou, případné pojistné události řeší klient
přímo s pojišťovnou. Součástí pojištění je i automatické a
bezplatné prodloužení platnosti pojištění pro zpožděný návrat v
případě, kdy se pojištěná osoba z důvodu zásahu vyšší moci (např.
uzavření leteckého provozu, živelná pohroma v místě dovolené,
apod.) nemůže vrátit do ČR v původně plánovaném termínu. Pojištění
léčebných výloh a asistenčních služeb zahrnuje i pojištění
plážových adrenalinových aktivit, které si pojištěný může zakoupit
podle svého zájmu přímo na pláži (např. jízda na vodním skútru,
jízda na banánu, jachting, parasailing, vodní lyžování, potápění s
instruktorem, apod.). Pojištění storna obsahuje i pojištění z
důvodu nedobrovolné ztráty zaměstnání a pojištění nevyužité
dovolené. Další informace o pojištění jsou uvedeny na stránkách
www.redok.cz.
Pojištění se řídí Všeobecnými pojistnými podmínkami pro cestovní
pojištění UCZ/Ces/14 a Rámcovou pojistnou smlouvou. Pojištěný
klient tímto potvrzuje, že se seznámil s rozsahem pojištění, že
převzal Všeobecné pojistné podmínky pro cestovní pojištění, byl s
nimi seznámen a souhlasí s jejich zněním.
Cestovní kancelář je pojištěna v souladu se Zákonem
č.159/1999 Sb., certifikát pojištění na www.redok.cz. |
Doplňující info k zájezdu |
ELEKTRICKÉ ADAPTÉRY
Napětí: 230 V, Frekvence: 50 Hz. Zástrčka typu C
je tvořena 2 hroty (tzv. eurozástrčka). Tyto zástrčky jdou kromě
Velké Británie a Irska použít v celé Evropě. Ve většině hotelů
najdete zásuvky pro holicí strojky, nabíječky mobilních telefonů i
fény. Euroadaptér (většinou se dá půjčit na recepcích hotelů či
campingů).
VELVYSLANECTVÍ A KONZULÁTY
Pokud ztratíte pas nebo potřebujete jinou pomoc,
spojte se s velvyslanectvím nebo konzulátem.
Velvyslanectví Budapešť - Cseh Köztársaság
Nagykövetsége Rózsa utca 61., 1064
Budapest
Telefon: +361/4625010,11, sekret.-4625013, 12,
KO-4625014, 25, 26, konzul-4625024, OEÚ-4625038,15,
hospodář-4625020 účetní 4625021
Nouzová linka: +36/309247081
E-mail: budapest@embassy.mzv.cz
Provozní hodiny úřadu: pondělí - pátek 07.45 -
16.15
Úřední hodiny KO pro veřejnost: pondělí - pátek
09.00 - 11.00
Konzulární oddělení velvyslanectví
Budapešť Szegfú utca 4, 1063 Budapest
VI., 1064 Budapest
Telefon: sekretariát +361/4625014, vízový
úsek-4625025, 4625026, 4625027, konzul-4625024
Fax: +361/3519189
E-mail: budapest@embassy.mzv.cz
Provozní hodiny úřadu: pondělí - pátek 07.45 -
16.15
Úřední hodiny KO pro veřejnost: pondělí - pátek
09.00 - 11.00
České centrum Budapešť
Szegfű utca 4., 1063 Budapest
Telefon: +361/4625066
E-mail: ccbudapest@czech.cz
Web: www.czechcentres.cz/budapest
Provozní hodiny úřadu: pondělí - čtvrtek 09.00 -
17.00, pátek 09.00 - 14.00
DŮLEŽITÁ TELEFONNÍ ČÍSLA
Policie: 107 nebo 112
Záchranka: 104
Hasiči: 105
Informace o telefonních číslech v Maďarsku:
198
DOPORUČENÍ PRO TURISTY
DROZD - Registrace občanů při cestách do
zahraničí
http://drozd.mzv.cz
Projekt "Dobrovolné registrace občanů České
republiky při cestách do zahraničí (DROZD) umožňuje českým občanům
poskytovat na dobrovolném základě informace o svém plánovaném
pobytu v zahraničí.
CELNÍ A DEVIZOVÉ
PŘEDPISY
Od 1. ledna 2009 lze bezcelně ze zemí vně EU (
Srbsko, Ukrajina) dovézt výrobky podléhající spotřební dani a
určené pro osobní potřebu v níže uvedeném množství na
osobu:
Tabákové výrobky (výhradně
v případě cestujících starších 17 let) v silniční, železniční a
lodní dopravě
40 ks cigaret
nebo 20 ks doutníčků
nebo 10 ks doutníků
nebo 50 gramů tabáku
Alkoholické výrobky
(výhradně v případě cestujících starších 17 let)
- celkem 1 litr alkoholických nápojů s obsahem
alkoholu vyšším než 22 objemových procent
- celkem 2 litry alkoholu a alkoholických nápojů s
obsahem alkoholu nejvýše 22 objemových
procent, nepočítaje v to nešumivé víno a
pivo
- celkem 4 litry nešumivého vína
- 16 litrů piva
Pohonné hmoty (výhradně v
případě cestujících starších 17 let)
Pohonné hmoty nacházející se v běžné nádrži
motorového dopravního prostředku
a pohonné hmoty dovážené v přenosné nádrži v
množství nejvýše 10 litrů.
Jiné zboží
Kromě výše zmíněného zboží lze bezcelně a bez daně
dovážet zboží v hodnotě do 300 EUR, resp. 430 EUR v letecké
dopravě.
Cestující ve věku do 15 let mohou - nezávisle na
druhu dopravy - dovážet zboží v hodnotě do 150
EUR.
Další podmínkou bezcelního a nezdaněného dovozu
je, aby:
- dovoz byl příležitostného charakteru (v rozumném
časovém úseku neprobíhal jako součást řady
dovozů),
- sestával výhradně ze zboží určeného pro osobní
spotřebu rodinných příslušníků nebo určeného jako
dárek,
- jeho charakter a také množství dováženého zboží
nebyly takové, aby nasvědčovaly dovozu pro obchodní
účely.
DŮLEŽITÁ
UPOZORNĚNÍ • Prosíme o důkladné označení Vašich
zavazadel Vaším jménem a CK REDOK
• Účastníci zájezdu jsou povinni
být v průběhu celého zájezdu na smluveném místě a ve stanovenou
dobu, kterou určí průvodce. Nelze, aby z důvodu vaší nedochvilnosti
byli ostatní klienti kráceni na svých právech, jak v oblasti
poznávání, ubytování, stravování a dalších. V případě jakékoliv
nedochvilnosti informujte prosím neodkladně průvodce zájezdu. V
místech srazu čeká autobus max. 30 min., při definitivním odjezdu
do ČR pak maximálně 1 hod. V případě, že jde o letecké zájezdy,
návaznost na trajekt apod. je zde čekací doba pouze 30 min.).
Cestovní kancelář ani dopravce za těchto okolností nenesou žádnou
morální ani finanční zodpovědnost.
• CK nepřebírá odpovědnost za
jednání cestujících, které by bylo v rozporu se zákony příslušné
země.
• Služby nečerpané vlastní vinou
propadají bez náhrady.
• Do autobusu doporučujeme
pohodlné oblečení, příruční zavazadlo a event. malý polštářek pod
hlavu či deku.
• Je povolen převoz zavazadel do
hmotnosti 15 kg/os. V případě nadváhy nemusí být zavazadla převzata
k přepravě. Rovněž nebudou převzata balení minerálních vod či
jiných nápojů.
• Při odchodu z autobusu na
výletech, při prohlídkách apod., neponechávejte v autobuse finanční
prostředky, osobní doklady, platební karty, fotoaparáty, kamery aj.
cenné věci. Dopravce ani CK neodpovídá za jejich případnou ztrátu
nebo odcizení.
• Nezapomeňte vzít s sebou léky,
které užíváte, pohodlnou obuv, deštník nebo pláštěnku a dobrou
náladu.
• CK si vyhrazuje právo z
organizačních důvodů změnit místo ubytování dle Všeobecných
smluvních podmínek.
V současné situaci je nutné počítat se zvýšenou kontrolou na
hranicích a je pro nutné dodržet množství alkoholu a cigaret
deklarované v odbavení.
Program zájezdu dle katalogu, může být však
přizpůsoben časovému limitu na trase, počasí, nepředvídatelným
okolnostem na cestě i po dobu konání zájezdu. Změna programu
vyhrazena!
|